Pintura en aerosol

4 comentarios:

Anónimo dijo...

LOCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, sigue con ese Jarte que tiene y te carasterisaaaaaaa , guapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jejejejeje

la nat (la tunin) juas!!!

Anónimo dijo...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the MP3 e MP4, I hope you enjoy. The address is http://mp3-mp4-brasil.blogspot.com. A hug.

Cantarella dijo...

M'he passat una bona estona mirant el que penja del teu blog i m'agrada moltíssim.
Només et volia felicitar!

Roixa RRG (Rosa Roselló Garrigó) dijo...

Weiiis Dagmar com va la vida?? Ja no se res de tu! Mai et veig al msn y com m'he canviat el mbl no tinc el teu num. ni res! Bueno espero que contactis amb mi kuan puguis i em donguis senyals de vida!